9 Ιανουαρίου 2015

Μήνυμα Γενικού Εφόρου για το 2015

Νέα αρχή, νέα χρονιά, νέοι στόχοι, προσδοκίες, επιθυμίες, ελπίδα, αποφάσεις, προτροπές… Ας είναι και φέτος προτροπές…τα άρθρα του Νόμου μας :
  • να προστατεύω και να υπερασπίζομαι την αλήθεια, όσο σκληρή κι αν είναι,
  • να ξεχωρίζω το δίκαιο, το νόμιμο και το ηθικό,  να ζω με το «καλό»,
  • να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στην οικογένεια και τους δικούς μου ανθρώπους,
  • να είμαι πραγματικός φίλος, ακόμα κι αν αυτό με κάνει λιγότερο... αγαπητό,
  • να υπογράφω πάντα τα λόγια μου, με πράξεις,
  • να εκφράζω καθημερινά την αγάπη για το περιβάλλον, με τη στάση ζωής μου,
  • να χαμογελώ, να αισιοδοξώ, να βλέπω τη θετική πλευρά όσων συμβαίνουν,
  • να μη σπαταλώ το χρόνο μου, να επενδύω εκεί που αξίζει,
  • να είμαι εργατικός, να προσπαθώ για το καλύτερο,   
  • να αγαπώ την ευθύνη...
Δείτε ολόκληρο το μήνυμα του γενικού εφόρου εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: